مشاور امور هماهنگی و رسانه استاندار :

با دستور مقام عالی استان شورای هماهنگی روابط عمومی های آذربایجان غربی احیا می شود

با دستور مقام عالی استان شورای هماهنگی روابط عمومی های آذربایجان غربی احیا می شود
مشاور امور هماهنگی و رسانه استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت و نقش روابط عمومی ها در حوزه اطلاع رسانی و پاسخگویی مناسب به مردم گفت: با دستور مقام عالی استان و برگزاری انتخابات هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های آذربایجان غربی، این شورا احیا می شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، علی رزازی در دیدار با جمعی از اعضای هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان، با تاکید بر نگاه مثبت مقام عالی استان بر استفاده بیشتر از ظرفیت  روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان در اطلاع رسانی عملکرد دولت و همچنین ارتباط تنگاتنگ با مردم و رسانه ها، گفت: به دلیل شرایط  کشور در سالهای اخیر و شیوع بیماری کرونا انتخابات هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان برگزار نشد که امیدواریم بزودی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی انتخابات این شورا برگزار و اعضای هفتمین دوره هیات رییسه شورای  روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان آغاز به کار کند .

مشاور استاندار آذربایجان غربی در امور هماهنگی و  رسانه با اشاره به اهمیت و نقش روابط عمومی ها در تنویر افکار عمومی و پاسخگو کردن دستگاه ها و ایجاد زمینه مناسب برای تبادل اطلاعات، اظهار داشت: بر اساس مصوبه هیات  وزیران شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان زیر نظر استاندار محترم و با هدف ارتقای کیفی واحد های روابط عمومی و افزایش هماهنگی های جامع و گسترده میان فعالیت های روابط عمومی سازمان ها و ادارات تشکیل می شود.  

وی ادامه داد: امیدواریم با انتخابات هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان و تشکیل هیات رییسه جدید این شورا بتوانیم شاهد هماهنگی بیشتر در بین روابط عمومی دستگاههای اجرایی و ارتباط بیشتر با رسانه ها  و همچنین تقویت جایگاه روابط عمومی دستگاه های اجرایی در حوزه اطلاع رسانی عملکرد دولت سیزدهم باشیم.

رزازی بر  برگزاری دوره های تخصصی برای کارکنان روابط عمومی ها، نوسازی و تجهیز  روابط عمومی دستگاه های اجرایی، افزایش ارتباط با رسانه ها ، استفاده از ابزارهای مختلف اطلاع رسانی توسط روابط عمومی ها، هماهنگی بیشتر در بین روابط عمومی ها و استفاده از ظرفیت تبلیغاتی دستگاه های اجرایی در انعکاس دستاوردهای دولت و استفاده از نظرات صاحب نظران این حوزه در ارتقای ساختار روابط عمومی ها تاکید کرد.