استاندار آذربایجان غربی:

با تعامل دوجانبه دستگاه ها، مشکلات مدیریت شهری رفع می شود

با تعامل دوجانبه دستگاه ها، مشکلات مدیریت شهری رفع می شود
استاندار آذربایجان غربی گفت: با تعامل دوجانبه بین شهرداری ارومیه و دستگاه های اجرایی، در مسیر رفع مشکلات مدیریت شهری گام برداشته شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان امروز در جلسه مشترک با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه، با اشاره به تاثیر عدم هماهنگی بین دستگاه ها در طولانی شده پروژه ها و متضرر شدن مردم، افزود: جهت تسریع روند انجام پروژه ها، باید کارگروهی به صورت هفتگی برای رفع مسائل و مشکلات حوزه مدیریت شهری تشکیل شود.

وی همچنین با بیان وظایف کارگروه حل مسائل مدیریت شهری ارومیه، خاطرنشان کرد: در این کارگروه ضمن احصای مسائل شهری، اولویت های پروژه های شهری شناسایی و دسته بندی شود تا در قالب ملی و استانی پیگیر رفع مشکلات شویم.

استاندار آذربایجان غربی به ضرورت پیگیری جدی مصوبات این کارگروه نیز تاکید کرده و افزود: از ظرفیت دستگاه های مختلف برای رفع مشکلات استفاده شده و در کنار تعیین تکلیف و ابلاغ مصوبات، بر اجرای مصوبات نیز نظارت مستمر صورت پذیرد.

معتمدیان همچنین رفع مشکلات حوزه حمل و نقل و ترافیک شهری را از جمله مطالبات اصلی مردم ارومیه دانسته و اضافه کرد: با تعامل و همکاری دستگاه های متولی، پروژه های مدیریت شهری چون اجرای بی.آر.تی را می توان در سطح ملی برای شهر ارومیه پیگیری کرد.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت هم افزایی نمایندگان مجلس و دستگاه های متولی، افزود: اقدامات اولیه برای اجرای پروژه هایی چون احداث سالن ورزشی 12 هزار نفری در ارومیه انجام شده و نیازمند همکاری و پیگیری در سطح ملی است.

استاندار آذربایجان غربی به متضرر شدن مردم از اختلاف بین دستگاه ها نیز اشاره کرده و یادآور شد: با هماهنگی شهرداری ارومیه و دستگاه های اجرایی، بسیاری از مشکلات مدیریت شهری رفع خواهد شد.

معتمدیان در پایان با تاکید بر تکمیل پروژه های نیمه تمام شهر ارومیه، افزود: از ظرفیت های قانونی برای تامین منابع مالی مورد نیاز اتمام پروژه های شهری استفاده شود.