استاندار آذربایجان‌غربی:

حضور پرشور در انتخابات توطئه دشمنان را خنثی می کند / شرکت گسترده در انتخابات در راستای انسجام و نمایش ملی است

حضور پرشور در انتخابات توطئه دشمنان را خنثی می کند / شرکت گسترده در انتخابات در راستای انسجام و نمایش ملی است
استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه حضور مردم در انتخابات امروز از جهات زیادی به ویژه در حوزه بین الملل دارای اهمیت و حساسیت خاصی بود، گفت: حضور پرشور در انتخابات، عامل مهم خنثی شدن توطئه دشمنان است.

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان عصر امروز پس از بازدید از محل فرمانداری ارومیه، در جمع مدیران ستاد انتخابات این شهرستان، با بیان اینکه اقتدار و امنیت کشور با صندوق‌های رای تقویت می شود، افزود: با توجه به اینکه تمام شبکه‌های معاند تلاش دارند به مسائل قومی و مذهبی دامن بزنند، با مشارکت حداکثری توطئه های دشمنان خنثی خواهد شد.

وی همچنین با تاکید بر اهمیت آشنایی با روند انتخابات، خاطرنشان کرد: تمامی جوانب سیاسی، اجتماعی و فرهنگی انتخابات، بررسی و سهم هر کدام در میدان انتخابات مشخص و تدوین شود.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه انتخابات حول چهار رکن مهم امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت استوار است، افزود: در کشورهای دیگر مشارکت مردم بین 25 تا 30 درصد است اما مشارکت مردم در ایران اسلامی، بسیار بالاتر از این رقم بوده و کل دنیا نظاره گر این مشارکت هستند.

معتمدیان همچنین با اشاره به اینکه وحدت ملی و اقتدار ملی، کلیدواژه‌های فرمایشات مقام معظم رهبری است، اضافه کرد: حضور حداکثری، منجر ‌به انسجام مردم و آحاد مختلف مردم می‌شود و از این رو حضور گسترده در انتخابات در راستای انسجام و نمایش ملی، یک تکلیف است.

وی در ادامه با بیان اینکه جامعه ایرانی و بخصوص آذربایجان‌غربی را نباید به سمت دوقطبی کردن برد، افزود: نباید به خاطر گسترش مشارکت انتخاباتی، مباحث قومیتی را تشدید کرده و دست به دامان جریانات واگرایی شد.