تاکید رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی بر نقش دهیاران در افزایش مشارکت

تاکید رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی بر نقش دهیاران در افزایش مشارکت
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی بر نقش مهم و اثر گذار شوراهای اسلامی و دهیاران در تحقق چهار راهبرد رقابت، سلامت ، امنیت و مشارکت حداکثری انتخبات سال جاری تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، همایش دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی و محمدیار در شهرستان نقده برگزار شد.

معاون سیاسی استاندار آذربایجان‌غربی غربی در این همایش با تبریک روز پدر و با اشاره به نقش شوراها و دهیاران در توسعه روستاها افزود:  شوراها با انتخاب مستقیم مردم بر سر کار آمده‌اند و باید وظایف و قوانین را به‌خوبی بشناسند چراکه طبق قانون می‌توانند بر تمامی امور  روستا نظارت داشته باشند.

رضا ابراهیمی با بیان اینکه اولین مکان برای مراجعه مردم و رسیدگی به مشکلاتشان دهیاری روستاهاست تاکید کرد: دهیاران با توجه به وظایف متعددی که بر عهده دارند؛ باید در مرحله نخست نسبت به وظایف خود اشرافیت داشته باشند و بر اساس آن برنامه ریزی های لازم را انجام دهند و بعنوان پل ارتباطی بین مردم و نهاد حاکمیت، مشکلات را به مقامات ذیربط منعکس کنند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری همزمان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در 11 اسفندماه 1402، گفت: مردم در حفظ سلامت و شفافیت انتخابات نقش اساسی دارند و با پایمردی و حضور آگاهانه خود پای صندوق های رای، همواره ثابت کردند که پیرو ولایت فقیه و پشتیبان دولت هستند و امیدواریم با حضورگسترده مردم در انتخابات، شاهد مشارکت حداکثری و انتخاباتی پرشور و با نشاط باشیم.

رئیس ستاد انتخابات استان ضمن تاکید بر توجه شوراهای اسلامی و دهیاران به منویات رهبر معظم انقلاب در موضوع انتخابات، نقش آنان در تحقق کلید واژه رسام که بیانگر رقابت، سلامت ، امنیت و مشارکت حداکثری بعنوان چهار راهبرد انتخاباتی درسطح روستاست را  اثربخش و تاثیرگذار دانست.