استاندار آذربایجان‌غربی:

اماکن عمومی در آذربایجان‌غربی برای معتادان ناامن شود / روند جمع آوری معتادان متجاهر به صورت مستمر ادامه یابد

اماکن عمومی در آذربایجان‌غربی برای معتادان ناامن شود / روند جمع آوری معتادان متجاهر به صورت مستمر ادامه یابد
استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر جمع آوری مستمر معتادان متجاهر در استان، گفت: به گونه ای برنامه‌ریزی شود که اماکن عمومی شهرهای استان برای معتادان متجاهر ناامن شده و شهروندان از نبود معتادان متجاهر احساس امنیت کنند.

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان، در چهارمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان با تاکید بر اهمیت تامین امنیت و آرامش روانی مردم در فضای عمومی جامعه، افزود: حضور معتادان در هسته مرکزی شهر و اماکن عمومی، نه تنها چهره شهر را زشت می‌کند، بلکه باعث ایجاد ناامنی در اذهان شهروندان می‌شود.

وی همچنین با بیان اینکه همه دستگاه‌های ذیربط برای ساماندهی معتادان همکاری کنند و برنامه مدون و مستمری داشته باشند، خاطرنشان کرد: علاوه بر فعالیت مستمر پلیس و دستگاه قضایی در زمینه جمع آوری معتادان متجاهر، دستگاه‌های فرهنگی و رسانه ها در خصوص نحوه جمع آوری معتادان متجاهر و همچنین همکاری مردم در این زمینه  اطلاع رسانی لازم را انجام دهند.

استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه نباید تخصیص اعتبارات را برای کوتاهی و کم کاری‌ها بهانه قرار داد، افزود: دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان به وظایف خود در زمینه مبارزه با مواد مخدر عمل کنند و هیچ کوتاهی در این زمینه قابل قبول نیست.

معتمدیان در پایان با تاکید بر اجرای کامل مصوبات جلسات شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر، اضافه کرد: دستگاه‌ها و دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در راستای عملیاتی‌کردن مصوبات، سرعت عمل داشته و با جدیت روند اجرای مصوبات این شورا را پیگیری کنند.