به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، با هماهنگی و برنامهریزی دفتر بازرسی استانداری و در راستای اجرای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تبیین اهداف دولت تدبیر و امید و تحقق مصادیق حقوق شهروندی و تأکیدات مقام عالی استان مبنی بر استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواستها و مشکلات هموطنان عزیز و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولین و مدیران دستگاههای اجرایی؛ روز شنبه 11 اردیبهشت ماه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجانغربی از ساعت 8:3۰ الی 9:3۰، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجانغربی از ساعت 8:3۰ الی 9:3۰، مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان غربی از ساعت 11 الی 12 و مدیریت درمان تامین اجتماعی آذربایجان غربی از ساعت 11 الی 12 با حضور در سامانه ارتباط مردم و دولت(سامد) و از طریق تلفن 111 بهصورت مستقیم پاسخگوی تماسهای مردم عزیز خواهند بود.