به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، در راستای سیاستهای کلی نظام اداری ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب، سند تحول دولت مردمی، تاکیدات ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و برنامه های استاندار محترم آذربایجان غربی مبنی بر ضرورت توجه به سه راهبرد عدالت، رضایت و بهره وری در بین دستگاه های اجرایی، در گام نخست از اجرای راهبرد نظارت های میدانی دستگاه های اجرایی آذربایجان غربی ، مردم شریف استان می توانند مسائل و مشکلات خود در خصوص عملکرد بانک کشاورزی را به مدت یک هفته از زمان انتشار اطلاعیه با سامانه ارتباط مردم و دولت 111 در میان گذاشته و یا با حضور در بانک کشاورزی استان به آدرس ارومیه- خیابان کاشانی- پلاک 114 و اداره کل بازرسی استانداری نسبت به ارائه و ثبت شکایت و مسائل خود به بازرسین استانداری مستقر در این بانک اقدام نمایند.به اطلاع مردم شریف و نجیب آذربایجان غربی می رساند که دولت مردمی نسبت به ارتقای رضایتمندی مردم از خدمات دستگاه های اجرایی با سیاست شفافیت برای مردم، رضایتمندی مردم و پیگیری مطالبات مردم در راستای مردممحوری به صورت جهادی و بدون مماشات عمل خواهد کرد. لذا انتظار می رود تا مردم در تعاملی فراگیر با شماره تماس 111 خدمتگزاران خود را در این مسیر یاری کنند.